dimarts, 17 de gener del 2012

30 de Juny - Andenes (Noruega)

Ens hem llevat aviat i ,per variar, nuvols i una pluja fina. La sort que tenim és que la pluja per aquí dalt es sovint molt fina i no molesta. Arriva un moment que t'acostumes i ,com la gent d'aqui, no deixes de sortir al carrer o agafar la moto per això.
Hem sortit del camping amb la moto i hem anat cap a Andenes, al Whalesafari, on primer hem tingut una visita guiada del museu de balenes que tenen. T'expliquen les balenes que es poden veure sovint per aquesta zona, com el catxalot, les orques, les balenes pilots, diferents tipus de dofins, rorcuals i la balena blava (aquesta ultima ja ens han dit que has de ser molt afortunat...només s'ha vist un cop en la historia del centre) .Després ens em embarcat en un vaixell. I si que n'hem vist de balenes, tres catxalots!!!! Ha estat molt emocionant. Es una cosa d'aquelles que encara que les has vist un munt de vegades en fotografia o en documentals, s'ha de veure un cop a la vida en directe. Encara que m'hauria agradat veure una orca, em donc per satisfet. 
 
Entre la visita al museu i el vaixell han estat sis hores, aixi que per la tarda ens hem dedicat a descansar i de pas he netejat la moto. Mentre netejava la moto, m'he posat a xerrar amb un veï de cabana que anava amb una Heritage, i la seva dona portava una Dyna amb un side molt xulo (per cert que m'ha donat una idea molt dolenta....). Ells havien estat veient les balenes el dia anterior i si que havien vist orques, a mes d' un parell de catxalots (la “envidia me corroe”, peró nomes una mica)
Demà cap a les Lofoten

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada